Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

fredag den 2. februar 2018

Tags til en flaske.

Har haft kig på et sæt die et stykke tid, og ville så bestille det. Men øhhh...blev pludselig nærig, så jeg valgte at prøve mig frem i stedet for med det jeg har :D

Jeg har valgt at sætte det på en flaske vin, for ofte vil man/jeg gerne give en flaske væk, men har aldrig lige noget at sætte sammen med.

Jeg har brugt kvistkarton til den nederste og vellum til den øverste. Har embosset teksten med hvidt embossingpulver.

Die er fra Die-Namics og CreaLiesog stemplet fra Ranger - Letter It.



2 kommentarer:

  1. ren og fin tag super..we like..ha en dejlig week end

    SvarSlet