Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

lørdag den 20. juli 2019

Kaffekort.

Jeg købte et ark billeder med forskellige kaffemotiver sidste år, og nu har jeg endelig fået brugt et af dem. Regner med at lave lidt flere på et senere tidspunkt :D

Kortbasen er hvidt karton str. A6. Derpå et stykke mønsterkarton og så ellers pynt og motivet.

Die jeg har brugt, er vist alle Kina die.
Blomsterne er fra WOC og rhinsten er fra Prima. Mønsterkarton er også fra Prima.
Jeg har kommet lidt guld på både de sorte blade og på blomsterne. Det kan dog være svært at se ordentligt på billedet :D









Ingen kommentarer:

Send en kommentar