Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

søndag den 28. juli 2019

Et sværtet og stemplet kort.

Jeg sad i går og så en video på youtube, og fik lyst til at afprøve den måde kortet var lavet på. Det er der så kommet dette kort ud af.
Jeg vil forsøge igen senere :D

Kortbasen er str. A6. Derpå et stykke glat karton. Her har jeg sværtet med Distress Ink i flere forskellige grønne nuancer.
Jeg havde først skåret en ramme ud, der passer til med hullet i midten, så det passede med det stykke glatte karton. Og det er så gennem hullet jeg har sværtet. Dette for at få den skarpe kant på kortet, hvor der er sværtet.

Stemplet med grenene og fuglene er fra Inkadinkado og dien jeg har brugt er fra Simple and Basic.
Tekststemplet er Gittes eget design.
Halvperlerne er fra kassen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar