Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

onsdag den 17. april 2019

Kort med blomster.

Jeg har været sammen med 3 fra scrapklubben, inden i Nørreport Centeret, hvor vi har siddet og scrappet, alt imens kunder gik forbi. Mange stoppede også for at kigge på og få en lille snak. Rigtig hyggeligt :D

Kortet her har jeg lavet, mens jeg sad derinde.

Kortbasen er hvidt karton str. A6. Derpå et stykke mønsterkarton, hor jeg i siderne har sat lidt rose gold folie på, lidt hist og pist.
Så endnu et stykke mønsterkarton med blomster, hvor der er en blondekant hele vejen rundt.
De små motiver og blomsterne er fra Prima Marketing.
Båndet til sløjfen er fra Hobbygården.
Rhinsten er fra Dixi Craft.
Die er fra CreaLies.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar