Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

mandag den 15. april 2019

Blomsterkort med sort baggrund.

Igen har jeg lavet et blomsterkort. Dem der kender mig, ved at jeg elsker blomster, hvilket også meget ofte afspejler mine kort :D

Kortbasen er hvidt karton str. A6. Derpå en sort matte og så ellers blomster og bladstængler.

Både blomster og bladstængler er stanset ud i akvarelkarton og farvelagt med mine Zig penne (akvarelfarver) og vandpensel.

Teksten er fra Tim Holtz/Ranger og jeg har først stemplet med VersaMark og så kommet Perfect Pearl hen over.
Til slut har jeg sat hvide halvperler på :D

Blomsterne er lavet med die fra Tim Holtz.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar