Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

onsdag den 20. februar 2019

Fødselsdagskort med blomster.

Jeg fik lidt nyt "legetøj" ind af døren i går, og har nu lavet dette kort med lidt af blomsterne. Har stadig nogle andre på ønskesedlen, men det må komme senere :D

Kortbasen er str. 12 x 14,8 cm. Jeg har bevidst valgt at det skulle være bredere end dem jeg oftest laver, da blomsterne er ret store.
Derpå en matte i hvidt karton.

Blomsterne har jeg skåret i akvarelkarton, og på noget har jeg sværtet med Distress Ink og på resten af blomsterne har jeg brugt mine Zig penne.
Tekststemplet er fra Ranger - Letter It. Her har jeg stemplet med Distress Oxide.

Palietterne er fra kassen.

Die er fra Tim Holtz/Sizzix.




2 kommentarer:

  1. Så vakkert kort. Den blomsterdien likte eg godt

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Guri. Jeg det sæt er ret lækkert, og jeg satser også på at få købt det andet sæt blomsterdie :D

      Slet