Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

tirsdag den 8. januar 2019

Palette med pynt.

Jeg har de sidste par år gerne ville lave en palette med pynt til mig selv, men havde ikke noget jeg kunne bruge til den. Har så det sidste års tid købt lidt engang imellem til den, og til andre ting jeg også er i gang med.

Jeg har købt selve paletten fra ny og har så smurt først hvid gesso og bagefter sort gesso på. Jeg har også haft gang i lidt forskellige stencil og paste. Fik så sat div. pynt på som jeg ville have det til at ligge, og haha...så fik det lige noget mere hvid gesso. Dog så det ikke dækkede fuldstændig.
Pynten jeg har brugt er bl.a. noget rædselsfuldt grimt bånd jeg klippede i stykker, og så var det pludselig perfekt til formålet, lidt blondebånd, et lidt stort stengips hjerte og blomst, som ligger under al den anden pynt. Desuden metalblade, samt 2 runde metalhalløjsa'er, pensler, og flere stofblomster.

Bagefter har jeg leget med flere farver fra en kasse med vandfarver. Det blev dog for meget, da der i alle farverne er skinnede effekt, så jeg valgte at bruge noget pulver i forskellige farver fra Lindy's, til at gøre det mere mat. Og nu fik jeg så endelig de farver frem, som jeg har ville have fra starten af.
Har desuden brugt 2 forskellige farver voks :D





4 kommentarer:

  1. ihhh hvor er den pallet skøn og i fede lækre farvenuancer

    SvarSlet
  2. Hi Guys this is very wonderful site.I am very likely to this site.i have more information from this site thanks for sharing
    ดูหนังออนไลน์

    SvarSlet