Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

lørdag den 5. januar 2019

Herrekort med rust.

Sad i går og så en video med Berit Rosenfeldt, hvor hun lavede rust på et kort. Det har jeg så kopieret ind på dette kort, bl.a. fordi jeg skulle se, om jeg kunne bruge en anden embossingfolder end hun gjorde.

Kortbasen er sort karton, og derpå det stykke med rust, der inden har været kørt igennem med embossingfolder. Efterfølgende har jeg så brugt Distress Ink for at lave rusteffekten og klar embossingpulver.

Jeg har sat noget fra en meget gammel bog oven på, hvor jeg har revet siden i stykker. Og så fandt jeg et billede, hvor jeg klippede bilen ud, da jeg synes den passede godt til hatten og det øverste af tøjet.
Rundt omkring på kortet har jeg givet det lidt kobber glitter, da jeg synes det godt kunne klare at få lidt andet også.

Stempler er fra Tim Holtz. Tillykke stemplet kan jeg ikke huske hvor er fra.
Jeg har sat lidt tråde under bilen er par steder, for at give det lidt mere spil.
Farverne på hat og tøjet er blevet farvelagt med Zig Clean Color Real Brush marker.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar