Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

lørdag den 1. september 2018

Kort med distress oxide og sølv folie.

Igen har jeg lavet et kort som er lavet efter samme princip som det jeg lagde ind i går.

Kortbasen er knap A6 str.

Jeg har stemplet på fotopapir med sort archival. Havde først forsøgt med sort oxide, men det duede absolut ikke.
Da det var tørt kom jeg oxide på min glasplade og så vand, hvor jeg satte papiret ned i det og så tørrede for hver gang jeg havde fået mere farve på. Jeg har valgt denne gang at bruge en lyseblå og lysegrøn sammen. Derefter sprayet med Distress Resist og så lagt sølvfolie over. Præcis på samme måde som det andet i går.

Jeg ville forsøge med at sætte flere forskellige tekster på, og det kom der dette resultal ud af ;-)






















Ingen kommentarer:

Send en kommentar