Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

lørdag den 21. juli 2018

Blomster med klar embossing.

Jeg har siddet en del af dagen og fulgt Mette Janni's maraton vidoe'er og samtidig har jeg lavet dette kort. Så intet af det vidoe'erne viste, men hvad jeg selv havde lyst til.

Kortbasen er sort karton str. 14,9 x 10,5 cm. Derpå en lyslilla matte og så sort karton igen.

Blomsterne har jeg farvet med distress ink og vandpensel. Efterfølgende er de blevet duppet i VersaMark og så heat embosset med clear embossingpulver. Det er noget Berit Rosenfeldt har vist på en video hvor hun lavede tags. Jeg ville dog have mine på et kort.

Die er fra Tim Holtz og tekststemplet er fra Gittes egne stempler i Hobbyboden.
Rhinsten er fra kassen.



4 kommentarer:

  1. Super lækkert kort Jette :D blomsterne "popper" virkelig med den sorte baggrund og så kan jeg rigtig godt lide watercolor "looket" på blomsterne :)

    SvarSlet
  2. Så stilig dette kortet var.

    SvarSlet