Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

fredag den 27. september 2019

Jule slider kort.

Jeg blev inspireret af Lotte inde på facebook, til at lave et sliderkort. Jeg har kun prøvet en gang før, og der havde jeg skåret det på silhouetten, men nu forsøgte jeg mig frem selv. Og jeg er godt tilfreds, selv om jeg fik sat eyeletten for langt over i den ene side. (Så kan jeg måske få lært ikke altid at tage det hele på øjemål ;-) )

Jeg har lavet det, så selve kortet uden tag passer med et A6 kort.
Da jeg jo ikke havde prøvet det før, valgte jeg at lave hullet med en die og så ellers lave foldningerne hvor jeg mente de skulle være.

Die er fra Simple and Basic og Joy.
Stemplet kan jeg ikke huske hvor er fra, da jeg købte det for 3-4 år siden.
Blomsterne har jeg kommet en smule sværte i midten for at prøve ;-)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar