Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

onsdag den 25. september 2019

Blåt kort med blomster.

Jeg har fået nye ting hjem fra Altenew, og har endelig fået tid til at afprøve lidt af det...skønt :D

Kortbasen er hvidt karton str. 17,8 x 12,8 cm. Derpå en blå matte og igen en hvid, og så endelig et stykke mønsterkarton, hvor jeg har stemplet med det ene af de nye sæt, så mønsteret kommer frem.
Jeg har stemplet med VersaMark og dernæst hældt hvidt embossingpulver over og så varmet det op så det smeltede. Det samme har jeg gjort med tekststemplet.
Blomsterne er farvelagt med Zig penne. Bladene er farvelagt med Altenew sværter.

Både blade, blomster og tekst er fra Altenew, dog fra 5 forskellige sæt.

Stempler og die er alle fra Altenew.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar