Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

onsdag den 12. juni 2019

Tillykke med alcohol ink.

Jeg har siddet og kigget efter nye ideer på Pinterest, og faldt over et kort, som jeg har valgt at lifte.

Jeg har brugt 2 kortbaser i hvidt karton. Den ene har jeg så stanset ud i midten med die, efter at jeg havde skåret det ene stykker mindre, så det kom til at passe til kortet.
På det udstanset stykke, har jeg sat et lille stykke på, som er lavet med alcohol ink. Jeg har skåret det til, som jeg ville have det, og efterfølgende sat på.

Både stemplet og die jeg har brugt er fra Simple and Basic.
De små klare halvperler er lavet med Nuvo drops.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar