Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

lørdag den 15. juni 2019

Kram.

Jeg fik det nye Maja Design papir hjem for ca. et stykke tid siden, men har først nu haft tid til at bruge af det.

Kortbasen er str. A6 i hvidt karton. Derpå et stykke mønsterkarton, hvor jeg har flosset kanterne og givet det sværte. Så et stykke af en sort doily og dernæst har jeg sat en af billederne på, der også var med i serien. Dette har jeg også flosset i kanterne og givet sværte.
Inden satte jeg en sort ramme på og ordet kram, som jeg fik lov at stanse ud af en die, som min veninde havde købt. Kram er lavet i dobbelt karton, der er limet sammen.

Halvperlerne er lavet med Nuvo Drops.
Blomsterne er fra WOC.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar