Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

tirsdag den 12. marts 2019

Vintage kort.

Åhhh endelig har jeg haft tid til at kigge på det mønsterkarton jeg købte i Ejsing. Og for at gøre det fuldendt, haha, så var jeg klar over, at jeg bare SKULLE have den blok, allerede da jeg så den første gang, og inden den kom til Danmark. Derfor super fint, at der lige skulle gå så lang tid, før jeg fik kigget på det...hmmm ;-)
Med det samme den kom, fik jeg bestilt den, men ville først have den i Ejsing :D

Kortbasen er hvidt karton str. A6. Derpå et stykke mønsterkarton, hvor jeg har kradset det op i kanterne. Jeg har dog valgt, ikke at sværte kanterne, som jeg for det meste gør, men lade dem stå i den rå karton.
En stor del af pynten er fra blokken, som jeg har klippet ud. Inden det, har jeg dog brugt en doily, noget ostelærred og en blonde.
Bladene har jeg sværtet ganske let med Distress Ink.

Die er fra Cherry Lynn og Craft & You Design.
Blomsterne er fra Marianne Design og WO.
Halvperlerne er fra Dixi Craft.
Blokken er fra Mintay.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar