Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

tirsdag den 19. marts 2019

To kort med alcohol ink.

Jeg sad og hyggede med alcohol ink i går, og det er der så i første omgang kommet disse to kort ud af.
Jeg har stadig noget tilbage, men det må komme senere. Desuden vil jeg lave flere stykker, da man kan sætte det hele sammen på mange måder.

Kortbaserne er hver hvidt karton str. A6. Det ene åbnes som en bog, det andet står som et omvendt V.

Jeg har endnu ikke så mange farver at lege med, men har planer om at købe nogle flere, for nu kan jeg mærke, at jeg er ved at være bidt af det. Min plan er bl.a. at forsøge at lave noget på lærred :D

Begge stykkerne med alcohol ink er lavet i str. A6 og så har jeg skåret det til, som jeg gerne ville have det.
Blev inspireret af en video som Jennifer McGuire har lavet og lagt på youtube.
Der er også folie på begge stykker - den øverste er rose gold og den anden gun metal.

På det første kort har jeg stemplet med et stempel fra Hobbyboden - Gittes eget design.
Desuden har jeg sat lyseblå rhinsten på, i to forskellige størrelser.

På det andet kort er teksten lavet med die fra Gummiapan.

Jeg deltager i http://scrapfromyourheart.blogspot.com/ udfordring for marts måned :D



3 kommentarer:

  1. Så flotte kort:) Flotte bakgrunner:) Takk for at du deltar I vår utfordring hos Scrap from Your heart:) Klem fra DT Gunn Anita

    SvarSlet