Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

onsdag den 27. marts 2019

Julen varer lige til Påske....

Det er ved at være længe siden, at jeg har lavet et blogindlæg, så nu må jeg vist hellere få det gjort.
Jeg har dog lavet flere kort, men jeg skal lige have taget billeder af dem, så de også kan blive lagt ind.

Man siger jo, at julen varer lige til Påske, og ja, det gør den vist for mig lige for øjeblikket :D

Kortbasen er hvidt karton str. A6. Derpå har jeg sat et stykke karton, der var hvidt fra starten. Dette har jeg smurt Paste på gennem en stencil og så hældt hvidt embossingpulver over. Dernæst varmet det, så embossingpulveret smeltede.
Da det var kølet af...det går rimelig hurtigt, sværtede jeg det hele med Distress Oxide. Bagefter tog jeg en vådserviet og kørte hen over det smeltede embossingpulver, så det igen fik sin normale farve.

Julemotivet var et jeg havde liggende. Der satte jeg skumpuder under, og så blev det sat på kortet, hvor jeg ville have det.

Die er fra Cherry Lynn og stencil fra Tim Holtz.
Blomsterne er fra WOC.



1 kommentar: