Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

søndag den 3. marts 2019

Scrap i Ejsing - 2 kort.

Jeg var i går til Scrap i Ejsing, hvilket heldigvis er en begivenhed jeg har været med til nogle år nu. Og jeg hygger mig gevaldigt hver eneste gang :D

Det var yderst begrænset hvad jeg fik lavet, da jeg havde væsentlig mere travlt med at kigge på de 6 forretninger og så ellers få snakket med mange forskellige. Der skulle desuden også være tid til at spise den lækre buffet og drikke kaffe og smage deres buffet af kager om eftermiddagen.

Nå lidt fik jeg da lavet, nemlig disse to kort...haha, super nemme kort, der ikke tog nogen tid at lave ;-)

Kortbaserne er begge str. A6. Det ene i hvidt karton og det andet i råhvidt.

På det råhvide, havde jeg købt mønsterpapir med bladene på, og så valgte jeg at sværte to stykker karton med Distress Ink som jeg lånte, da jeg ikke selv havde med. Desuden sværtede jeg kanten rundt, for at give det en "ramme".
Jeg havde på forhånd bestilt et sæt med Tillykke die, og den ene stansede jeg så ud med de to grønne stykker karton, og de blev så limet sammen, så det blev lidt tykkere.

Næste kort kom jeg et stykke mønsterkarton på og silhouetten samt den næsten runde ring, havde jeg stanset ud hjemmefra. Teksten med konfirmation stansede jeg også ud i 2 stk. sort karton og limede dem sammen.

Die er fra Simple And Basic og Dixi Craft.
Mønsterpapiret er fra Simple And Basic og Renke.

Alt i alt var det er superdejlig dag, og jeg har fået pakket alt det ud jeg købte, men endnu ikke fået afprøvet i dag :D

Ideen til kortet med bladene er hentet efter et kort Anette fra Happymade.dk har lavet :D

Kortet med de grønne blade, tilmelder jeg til udfordringen hos http://scrapfromyourheart.blogspot.com/


3 kommentarer:

  1. Til å ha dårlig tid (mellom spising og snakking) har du laget to meget smukke kort. Takk for ditt bidrag hos scrap from your heart, klemm jorunn

    Ps liker så godt å lese inne hos deg, for du skriver så godt <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Jorunn....jeg forsøger at skrive lidt om tingene, og nogen kan jo heldigvis bruge det ;-)

      Slet
  2. Dette var to lekre kort. Takk for at du scrapper med oss i Scrap from your heart. Klem Gunn

    SvarSlet