Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

mandag den 4. marts 2019

Kort med washi tape og gelatos.

Da jeg var i Ejsing i lørdags, så jeg Berit lave et kort, og det forsøgte jeg så at afprøve i går.

Kortbasen er hvidt karton str. A6 og derpå har jeg sat en sort matte. På et andet stykke hvidt karton har jeg så sat forskellige washi tape på, i flere lag og forskellige længder.
Efterfølgende har jeg smurt paste på og hældt embossingpulver over, for dernæst at varme det op.
Bagefter har jeg stemplet med et fuglestempel.
Nu skulle jeg så afprøve mine for mig nye Gelatos, som jeg har købt brugt. Jeg har brugt 4 forskellige farver...jo jo...kan jo lige så godt lege godt og grundig, når jeg nu var i gang ;-)
Sidst har jeg så kommet lidt lim nogle steder og hældt sølv glasglitter oven på.

En sjov proces, som jeg sagtens kan finde på at lege meget mere med :D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar