Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

lørdag den 9. februar 2019

To tags - herre og dame.

Jeg er vist ved at blive for gammel ;-)
Havde planlagt at jeg ville købe et sæt die når jeg skal til scrap i marts, for dem ønskede jeg mig virkelig. Skulle så lige flytte et andet sæt, og hov...der lå sørme det sæt jeg gerne ville have. Haha...nu kan jeg da godt huske at jeg købte det, lige da det kom frem. Nå, de penge jeg havde planlagt til sættet, kan sikkert sagtens få ben at gå på ;-)
Men....nu har jeg så valgt at afprøve det, og det er der kommet disse to tags ud af :D

Til mit tøsetag, havde jeg i forvejen lavet motivet, for det gjorde jeg forleden dag. Hvordan det er lavet, kan ses for et par indlæg siden.
Det er lavet i hvidt struktur karton og så lyserødt i samme slags karton. Motivet har jeg så valgt at lime på.
Tekststemplet er fra et sæt jeg har.
Båndet har jeg farvet med Distress Ink.

Herretag er lavet af kraftkarton og så mønsterpapir, som fulgte med i min kit for januar mdr. fra PTW.
Jeg har meget længe ikke kunne nænne at bruge ret meget af mine Tim Holtz ting, men nu skulle det være. Der er jo ikke meget ved at købe ting, og så aldrig bruge det ;-)
De små tekster er nogen ark jeg har købt af Berit Rosenfeldt og så stanset ud med punch.
På mønsterarket har jeg limet og sat folie på, og det samme på lidt af teksterne.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar