Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

lørdag den 9. februar 2019

Blomsterkort farvelagt med Zig.

For øjeblikket hygger jeg mig med mine Zig pens. Og i går fik jeg lavet dette kort.

Kortbasen er A6 i råhvidt karton. Derpå en grøn matte og så et stykke akvarelkarton, hvor jeg har stemplet blomst og tekst.

Blomsten er farvelagt med mine Zig, og det er helt bevidst at farverne ikke ligger ens på.

Tekststemplet er fra Hobbyboden - Gittes eget design. Hun laver nogle super fede stempler og de er i en super god kvalitet.
Blomsten er et stempel fra Kina, og ærligt, den er for billig ;-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar