Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

torsdag den 10. januar 2019

Tag med "rust" effekt.

Igen har jeg leget med "rust" efter Berits metode. Denne gang valgte jeg dog at lave et tag.

Basen er lavet med et stort tagsæt og som farverne viser, har jeg holdt det i sort, "rust" og lysebrunt.
Jeg var så heldig at en fra scrapklubben havde mønsterpapir med i går, som vi kunne tage, hvis vi ville, og strimlen med teksten er fra et stykke jeg fik derinde. Tak Lissy :D
Manden med paraplyen er skåret på min Silhouette, og de forskellige gear er vist fra 3 forskellige sæt jeg har.

Jeg har brugt clear embossingpulver over på gråt Distress Ink, og så ellers sværtet med brunt på resten.
De to stykker med rust - her har jeg brugt en anden måde at lave rust på - er vist nok fra et sæt Joy die. Men det er længe siden jeg har lavet det, så jeg er lidt i tvivl.

Die er fra Joy, Tim Holtz, CreaLies og den sidste kan jeg ikke huske hvor er fra.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar