Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

torsdag den 10. januar 2019

Et stort romantisk kort.

Jeg har købt et sæt die, til at lave album med, og har så valgt at bruge nogle af de die til at lave kort også. Skønt når tingene kan bruges på forskellige måder.

Kortbasen måder 17,5 x 12,5 cm og selve basen er lavet med mønsterpapir. Derpå har jeg sat et stykke ensfarvet og så igen mønsterpapir.
Jeg skal have lavet en kuvert der passer til, men så langt er jeg ikke lige nået.
Teksten har jeg lavet på pc, printet og efterfølgende skåret ud. Desuden har jeg sat rhinsten på.

Die er fra Scrapman, Marianne Design, Tonic Studios.
Blomsterne er fra WO.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar