Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

søndag den 2. december 2018

Julekort med heat embossing på baggrunden.

Igen har jeg lavet et julekort....faktisk med nogenlunde samme materialer som det forrige, dog har jeg i stedet valgt at bruge paste i mønsteret og så hældt hvidt embossingpulver over, for dernæst at varme det op. Efterfølgende har jeg så sværtet med Distress Oxide hen over det hele, og så tørt sværten af, der hvor mønsteret er.

Stencil er fra Tim Holtz, blomsterne har jeg lavet med vellum, hvor jeg har stemplet med VersaMark og så hvidt embossingpulver. Dernæst stanset ud og så formet som jeg ville have dem. Blomsterne er fra Heartflet Creation - både stemplerne og die.

Den ligge tag kan jeg ikke hvilket mærke die jeg har brugt til, men teksten er stemplet med et stempel fra et af Hobbyboden - Gittes eget design's stempelsæt. Også her er der igen brugt hvidt embossingpulver.
De små grengrene er igen lavet med punch.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar