Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

lørdag den 20. oktober 2018

Julestjerne i rødt.

Jeg havde set et sæt die til julestjernen, men umiddelbart var det ikke lige en jeg ville købe. Dog kun indtil en veninde sendte billede af en hun havde lavet til sig selv, så var jeg solgt :D

Har nu lavet 3 røde julestjerner i rødt karton til en kammerat. Det skulle egentlig have været noget meleret sølvkarton, men det lignet noget katten havde slæbt hjem, så det måtte jeg opgive.

Die er fra Sizzix og så har jeg sat en blingsten ind i midten, på både for- og bagsiden.
Båndet er fra kassen og det har jeg lavet lidt langt, da de skal hænge i vinduerne hos ham.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar