Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

søndag den 21. oktober 2018

Julestjerne i læderpapir og med lys.

Jeg har nu forsøgt at lave en julestjerne i læderpapir. Jeg havde kun sort og grønt læderpapir, og da jeg ikke ligefrem er fan af den grønne farve, måtte jeg forsøge med sort ;-)
Nu hvor jeg har lavet den, ved jeg, at jeg vil have andre farver, for det er faktisk ikke så svært som jeg troede at lave en i læderpapir :D

Die er stadig fra Sizzix og så har jeg her kommet en lyskæde i. Desværre har jeg ingen med sort ledning, men jeg ville prøve at lave en, så jeg må se om jeg kan få fat i en anden senere hen.
Jeg har brugt bogbinderlim for at lime den sammen, da det skal være noget lim der er stærkt.

Jeg har ikke helt besluttet mig for, om den skal op og hænge, el. om jeg vil have den til at stå, så derfor ligger den bare lige nu på et stykke stort karton ;-)

Ideen med at bruge læderpapir kom min veninde Jonna med, for hun havde lavet flere stjerner i det, og de er super flotte, så tak for ideen Jonna ;-)





8 kommentarer:

  1. ihh den er da super skøn..lav endelig flere..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Dorte...jeg har også planer om at lave flere :D

      Slet
  2. Den er super flot. Jeg kender ikke den die du har brugt, så jeg kunne godt tænke mig at høre, hvor stor den færdige stjerne er?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Heidi. Den måler ca. 21 cm i dia. Dien hedder Scandi star og er fra Sizzix :D

      Slet
  3. Tak for hurtigt svar, den tror jeg sør'me, jeg er nødt til at få fat i :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. God idé og god fornøjelse med den :D

      Slet