Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

søndag den 29. juli 2018

2 små babykort.

Jeg har lavet to små 10 x 10 cm babykort. Min tanke er, at de evt. kunne bruges, hvis man vil give en buket blomster, til en der lige har født, og så skrive en personlig hilsen :D

Kortbasen er hvidt karton, hvorpå jeg har sat en matte oven på. På det blå kort har jeg sværtet matten, da kartonen var hvid, og det lilla er lilla struktur karton.
Begge er blevet stemplet med motivet, og efterfølgende har jeg farvelagt det hele med Distress Ink farver. Både motivet og det hele udenom.

Stemplerne er fra Tim Holtz og nogen jeg har lånt, men jeg skal selv have dem købt ;-)





2 kommentarer:

  1. Hvor er de søde og flot farvelægning :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Camilla :D
      God weekend til dig ;-)

      Slet