Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

fredag den 25. maj 2018

Boks til f.eks. opbevaring af penne.

Jeg så et video forleden dag, som Berit Rosenfeldt lavede, hvor hun lavede sådan en boks.
Har så i dag lavet en til mig selv. Planen er, at jeg vil lave en mere, enten i højere el. kortere.

Kartonen jeg har brugt er hvid watercolor karton 300 g.

Jeg har sværtet lidt rundt omkring med 2 forskellige farver Distress Oxide, og kanterne har fået en tur med det mørkeste.

Stempler er fra Stampin'Up og Tim Holtz. Især stemplet med guitaren skulle med, da jeg selv har spillet guitar i mange år.






2 kommentarer:

  1. super fin boks og mange dejlige ting du har lavet siden mit sidste besøg, og super dejlig sommer ønsker jeg dig. nu får vi jo nok lidt go kulør med den sol.

    SvarSlet
  2. Tusind tak Dorte. Har undret mig over at jeg ikke har set nyt fra dig længe...håber da ikke du har været syg?
    Også en fantastisk dejlig sommer til dig, vejret kan vi heldigvis ikke klage over :D

    SvarSlet