Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

torsdag den 24. maj 2018

Bee happy.

Kort lavet som en billet.

Kortbasen er 15 x 9,5 cm. når det er foldet og er lavet i hvidt karton.
Derpå et stykke mønsterpapir fra Bee Happy. Jeg har brugt det samme mønsterpapir både udvendig og indvendig, dog har jeg indvendig sat et stykke hvidt karton, så man kan skrive på det.

På den lille flap har jeg stemplet, men har her måtte stemple mange gange, grundet det guld der er i papiret. Har både brugt VersaMark og sort Distress Oxide, og det lykkedes nogenlunde til sidst.
De sorte bier har jeg kommet guldkarton under, de to største huller så de bliver tofarvet - guld og sort. Den lille bikube har jeg også valgt at skære i både sort og guld karton, og her har jeg bevidst forskubbet det en smule, så man også kan fornemme det sorte under guldet.

Blomsterne har jeg givet lidt guldglimmer i kanterne, og det samme har jeg giver posen nederst i siderne.

Den lille "pose" har fået et stykke sort "bitavle" der lige stikker en anelse op af posen. Desuden har jeg sværtet kanterne med sort Distress Oxide.

Die er fra Bee Happy serien, Cherry Lynn og Studio Light.
Stemplet er fra Bee Happy.
Blomsterne er burlap blomster.
Rhinstenene er også fra  serien Bee Happy.
Guldglimmer er fra 13 arts.













Ingen kommentarer:

Send en kommentar