Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

torsdag den 26. april 2018

Star.

Jeg sad og så en video på Pinterest forleden dag med at lave baggrunde, og det fik jeg lyst til at lave lidt af igen :D
Det blev så lidt af mit projekt i går aftes, da jeg var i scrapklubben, og nu er der kommet dette kort ud af den ene baggrund :D

Kortbasen er hvidt karton, og derpå har jeg sat en matte i sølv på. (det ligner guld på billedet, men det er sølv).
Dernæst baggrunden, som jeg inden har kørt igennem min Big Shot Express med en embossingfolder.

Die er fra By Lene og Die-Namics. Stemplet er også fra By Lene.
Baggrunden er sværtet med Distress Oxide.



2 kommentarer:

  1. Det ser så elegant ud. Flot. 😊Hvad er det for en embossingfolder du har brugt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :D
      Det er denne her:
      WRMK Next Level Embossing Folder - Gemstone

      Slet