Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

lørdag den 28. april 2018

Love

Endnu et kort med en af de baggrunde jeg lavede i scrapklubben forleden dag.

Kortbasen er hvidt karton str. A6. Derpå en sort matte og så baggrunden jeg har sværtet  med Distress Oxide og efterfølgende haft kørt igennem med en embossingfolder. Jeg har også valgt at sværte kanten rundt om.
Både roser, blade og de små hjerter har fået lidt glitter fra en glitterpen. Dette kan dog ikke ses på billedet.

Die er fra Sue Wilson, Cherry Lynn og Marianne Design.
Tekststemplet er fra Three Scoops.
Roserne er fra WO.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar