Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

torsdag den 22. februar 2018

Kort med hjerter.

Kortbasen er hvidt karton str. A6. Derpå en matte i hvidt karton, hvor jeg har sværtet kanterne med Distress Ink.
Derpå et stykke mønsterkarton, der er lavet i samme karton som hjerterne er.
Nogle af kanterne har jeg sværtet med brunlige nuancer og andre med rødlige nuancer, for at give det et ekstra spil. De hvide bannere er dog ikke sværtet.
Nettet under en del af det, har ligget i kaffe og så tørret, før jeg brugte det.

Die er fra Sizzix, CreaLies og Studio Light.
Blomster, perler og nettet er fra kassen.



5 kommentarer:

  1. super flot med blomster og perler her i Valentin dagene..som jeg ikke fejre..hi hi ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Dorte. Haha...det gør jeg så heller ikke ;-)
      God weekend til dig :D

      Slet
  2. Lækkert og romantisk kort med de flotte hjerter
    god weekend til dig, knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lissy....ja, jeg håber selv at kunne skaffe det sæt med hjerter, og ellers må jeg jo trace dem :D

      Slet