Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

fredag den 23. februar 2018

Kort med cirkler.

Sad onsdag aften og så en video, som Berit Rosenfeldt havde lavet, på et lidt anderledes og samtidig nemt kort. Det fik jeg så afprøvet i går, og kom til at se sådan ud. Farverne er næsten det samme som på Berits, jeg har dog valgt en rosa tone mere, samt lavet sølv pletter på.

Kortbasen er lige knap str. A6 i råhvidt karton. Derpå et stykke armygrønt karton og så har jeg ellers brugt Distress Ink i de farver jeg ville bruge.

Jeg har brugt mine blendingtool fra Ranger til at lave de store cirkler og de små til fingerspidserne til de små cirkler.
Til de små sølv pletter har jeg brugt 13arts splatter, der dog ikke ligefrem splatter ud ;-)

Jeg har modsat Berit valgt at sætte mit kort på højkant, for at det ikke skulle blive helt ens.



2 kommentarer:

  1. cirkler er fine, dine med enkelt og flot ha en go kreativ weekend ;O)

    SvarSlet