Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

torsdag den 18. januar 2018

Invitation.

Kortet er lavet for at prøve et lidt anderledes kort til invitation, end jeg før har set.

Kortbasen er hvidt karton str. A6. Derpå skar jeg en matte, som jeg lavede hul i, hvor der står invitation på en tag der ligger "skjult".
Meningen med taggen er, at man så kan have sin tekst stående på den, og så først kan læse selve invitationen, når man hiver taggen op.

Die er fra Die-Namic og Nellie Snellen.
Blomster fraWO og glitter fra 13Arts.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar