Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

onsdag den 17. januar 2018

Don't worry - be happy.

Kortbasen er 1,35 x 13,5 cm. i mørk kraftkarton.
Derpå en matte i et mønsterpapir og igen en matte også i mønsterpapir.

Skar så endnu en matte, som jeg rev i stykker, så kun 2 af hjørnerne kunne bruges. Disse blev revet i kanterne og sværtet.
Under de to stykker, har jeg sat noget blonde, hvor man kun kan se lidt af det.
Det er farver jeg ikke har brugt ret meget, så jeg måtte lige forsøge mig lidt frem, før jeg var tilfreds.

Teksten har jeg skrevet på computer - ville egentlig have haft købt et nyt sæt stempler, hvor netop den tekst var i, men da det var meget begrænset hvad jeg skulle med resten, valgte jeg at skrive teksten selv i stedet for.

Die er fra Nellie Snellen og Mama Elephant.

Blomster, pil og blonde havde jeg i forvejen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar