Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

mandag den 11. december 2017

Kort med nye materialer.

Dette kort er lavet med nye die, stempler og embossingpulver. Lidt af det har jeg købt for et stykke tid siden, men har først fået brugt af det i dag. Og faktisk først, da jeg var næsten færdig, at jeg opdagede at jeg overhoved ikke havde brugt noget af det før, så det var lidt en overraskelse for mig selv :D

Kortbasen er hvidt karton str. A6. Derpå en mørkegrå matte, hvor jeg har kommet embossingpulver i kanten hele vejen rundt og dernæst heat embosset det.
Alle dele har fået samme embossingpulver, på den hvide ramme dog kun lidt hist og her.

Embossingpulveret farven Rose Gold fra WOW.
Die er fra Dixi Craft og Altenew og stemplerne er også fra Altenew.





2 kommentarer: