Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

mandag den 27. november 2017

Blomsterkrans lavet af karton.

Dette er mit første forsøg på at lave en blomsterkrans af karton. Designet er fra Mette Janni på Facebook.

Når man tænker på at det er første gang jeg prøver, er jeg faktisk ok tilfreds med det.
Jeg vidste inden jeg startede at jeg skulle have røde blomster i så meget som muligt, for det er en af mine ynglingsfarver. Men lidt svært at give det hele et ordentligt spil, når jeg reelt kun havde to røde karton farver, så derfor kom der også lidt hvidt i.
Det er utrolig svært at se, at der er sølvstjerner i kransen flere steder, men der er der. De var bare svære at fange med kameraet.

Die er fra Sue Wilson, og det gælder alle blomsterne. Det ene hold grangrene er også derfra.
Desuden har jeg brugt fra Tim Holtz og Marianne Design. Desuden en Kina die.
Halvperlerne er fra kassen og de røde kugler jeg har brugt i nogle af blomsterne, samt de hvide bær kugler er fra WO.
Jeg har penslet med sølvglitter på nogle få af blomsterne, og



8 kommentarer: