Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

søndag den 10. september 2017

Smil i dine øjne.

Kortbasen er hvidt karton str. 13,5 x 13,5 cm. Derpå en mørk rød matte og oven på det et mønstret papir fra Maja Design.

Kurven er stemplet på et stykke håndlavet papir, jeg lige i dag har fået af en veninde :D

Stempler er fra Threescoops og die fra Marianne Design, MFT og Studio Light.
Teksten har jeg skrevet på pc og printet ud.

Jeg har farvelagt de stemplede motiver med Chameleon Pens.


6 kommentarer:

  1. rigtig fint kort med kurven og det hele, lidt vild med jordbærpapiret ;O))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Dorte....Jordbærpapiret er fra Maja Design :D

      Slet
  2. Rigtig flot kort. Og fantastisk som du har fået en treescoops kurv til at passe på alm mønsterpapir. Det synes jeg er godt klaret.
    Fedt papir du fik til den kurv. Det passer jo perfekt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Annette....ja jeg er også rigtig glad for det, og ind imellem har vi lov at være heldige ;-)

      Slet
  3. Det er så flot et kort... så fint farvelagt

    Knus

    SvarSlet