Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

lørdag den 9. september 2017

Grateful.

Kortbasen er råhvidt karton str. 15 x 10,5 cm.
Derpå et stk. af samme slags karton, hvor jeg har heat embosset med guld, både på bladet og hele vejen rundt. Det er med vilje at det skulle være så uens i kanten. I starten var det blevet for "pænt" efter min egen mening.

Stempler og die er fra Concord & 9th.

Billedet er desværre utrolig dårligt belyst, så man kan ikke se det ordentligt, men jeg har forsøgt at tage mange billeder, uden at de blev gode.




2 kommentarer:

  1. Et skønt kort... ser flot ud med den fine tekst og alt guldet

    God søndag, knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lissy...og god søndag til jer også. Knus :D

      Slet