Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

onsdag den 27. september 2017

Julekort i hvidt og guld.

Nu fik jeg endelig startet på årets første julekort...har faktisk savnet det :D

Havde de sidste par år ønsket mig det sæt hvor julekuglen var en ud af to, men synes det var for dyrt. Fandt det så på tilbud i foråret, og der skyndte jeg mig at købe det :D

Kortbasen er hvidt karton 20, 7 x 14,8 cm. Derpå en matte i guldkarton.
Efterfølgende har jeg sat et stykke embosset hvidt karton, og jeg her helt vild med det mønster der kommer frem, når jeg bruger den embossingfolder.

Embossingfolder er fra Sue Wilson og det samme er de die jeg har brugt til grangrenene, julekuglen og teksten.


2 kommentarer: