Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

søndag den 24. september 2017

Bride and groom - Vintage Rose.

Kortet er lidt anderledes i farverne, end når man normalt laver bryllupskort, men jeg kan godt lide at det skiller sig lidt ud :D

Kortbasen er str. A6 i hvidt karton.
Derpå en sort matte og så igen et stykke hvidt karton, som jeg har skåret hul i.

Stempelsættet og die til roserne er fra Altenew - Vintage Rose. Jeg har haft kig på det længe efterhånden, og nu fik jeg det købt, bl.a. for nogle af mine fødselsdagspenge :D
Dien til hullet er en Kina die.
Tekststemplet mener jeg er fra Sue Wilson, hvis jeg husker rigtigt.



4 kommentarer:

  1. Det er rigtig flot i en skøn farve sammensætning ...jeg kan også godt li at et kort skiller sig ud
    Ha en god søndag , knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lissy. Også en dejlig søndag til dig/jer :D
      Knus

      Slet
  2. rigtig fint kort og med det lækre stempel af skøn blomst fra altenew

    SvarSlet