Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

torsdag den 24. oktober 2019

Kaffe er svaret.

Jeg har lavet endnu et kort med mine nye die med krusene. Kan se mange forskellige muligheder i dem, og det er jo dejligt :D

Kortbasen er hvidt karton str. A6. Derpå et stykke mønsterpapir jeg har revet op i kanterne og efterfølgende givet lidt Distress Ink.
Desuden har jeg kommet lidt bølgepap på, der også har fået sværte i kanterne og lidt ovenpå.
Krusene fik også sværte hele vejen rundt i kanterne.

Die er fra Die-namics, både krus og stjerne.
Stemplet er fra Gittes eget design i Hobbyboden.
Halvperlerne er fra Dixi Craft.



4 kommentarer: