Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

fredag den 5. juli 2019

Kort med blomster.

Jeg var til scraphygge i onsdags og fik bl.a. lavet det meste til dette kort. Manglede kun at samle det, og det fik jeg så gjort i går. Dum som jeg var, havde jeg glemt alt om, at tage det rigtige karton med, til at stemple på, men Kirsten blev min redning, da hun havde noget jeg kunne bruge :D

Kortbasen er hvidt karton, og derpå en sort matte. Dernæst en tynd ramme, som er skåret ud i linnen karton og til slut det jeg havde stemplet.
Jeg har brugt Altenew sværter til blomsterne og Versafine til bladene.

Jeg fik så også lige lavet nogle ting til min planner, men det lægger jeg ikke på min blog, da den for mig er meget personlig :D

Til blomster og blade, har jeg brugt et sæt med die og stempler fra Altenew.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar