Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

torsdag den 20. juni 2019

Kort med alcohol ink.

Jeg havde gået og tænkt et par dage, at jeg ville prøve at lave samme kort, som jeg lavede med washi tape for et stykke tid siden. Dog ville jeg have det i sort denne gang.

Jeg må ærlig erkende, at jeg ved ikke lige hvad jeg synes om det.....har fortrudt at jeg kom den hvide matte på også og ordene er hvide. Men nu er det for sent ;-)
Pyt....det sjove for mig er jo, at lege med alcohol ink, og jeg har mange planer med at bruge det ;-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar