Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

søndag den 9. juni 2019

Hello Beautiful.

Jeg får ikke lavet så meget kort for øjeblikket, da jeg har i stedet råhygger mig med at lave planner, album og lege med alcohol ink.
Har dog nu fået lavet et enkelt kort fra mit kit fra Picturingtheworld.

Umiddelbart er kittet ikke lige min smag, da jeg absolut ikke er til grøn, ud over armygrøn. Men jeg valgte at udfordre mig selv og det er der så kommet dette resultat ud af :D

Kortbasen er A6 i hvidt karton og derpå et stykke mønsterpapir. Det lille stykke med teksten i guldtryk, er sat oven på et andet lille stykke mønsterpapir.
Bladene har jeg lavet med guldkarton, og de små halvperler er lavet med Nuvo Drops.

Alt hvad der er brugt, undtagen selve kortbasen og bladene er fra kittet.



#ptwkitklub

#picturingtheworld

Ingen kommentarer:

Send en kommentar