Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

mandag den 29. april 2019

Tillykke kort med sølv.

Jeg har været heldig at kunne låne de 3 die, der passer sammen, så jeg kunne afprøve dem. Og dem har jeg bl.a. brugt til dette kort.

Kortbasen er lavet i sort karton str. 16 x 11,5 cm.
Jeg har brugt blankt sølvkarton, og to forskellige lilla farver. Desuden den sorte stribe, der er under teksten.

Planen var egentlig at bruge kortet til noget helt andet, men det kom til at se rodet ud, så nu endte det med at blive et tillykke kort.

Die er fra Nellie Snellen og Gummia Pan.
De store pyntesten er fra Prima.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar