Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

torsdag den 14. marts 2019

Kort med blomster.

Kortbasen er sort karton str. A6. Derpå har jeg sat et stykke karton, som jeg forinden har brugt stencil og paste, for at kunne lave mønsteret. Efterfølgende har jeg så farvelagt det med 3 forskellige gelatos og vand. Det er første gang jeg rigtig afprøver de gelatos, som jeg har købt brugt. Haha...jeg elsker jo at sidde og smatte med vand og farver, og det blev jo så også brugt her.

Det mønstrede lidt under midten af kortet er lavet med noget fra en rulle bånd jeg har fået forærende. Jeg troede i første omgang at det var washi tape, men der var ingen lim på, så i stedet måtte jeg komme lim på, hvilket også fungerede fint. Den sorte kant er så washi tape i sort med glimmer.

Blomsterne er fra Ali og WO.
Båndet jeg har brugt til sløjfen er hampsnor.
Teksten er fra en blok med die cut.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar