Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

tirsdag den 19. marts 2019

Konfirmationskort til en pige.

Dette kort lavede jeg også for nogle dage siden, så nu må jeg vist hellere få det lagt ind.

Kortbasen er str. A6. Derpå et stykke mønster karton. Lommen er lavet i hvidt glat karton og så med sølvkarton til "lynlåsen" og det lille mærke på siden. Den lille tag har jeg stemplet konfirmation på, og så ellers sat sølvtråd og hvidt bånd i :D

Die er fra Mama Elephant og By Lene.
Stemplet er fra Hobbyboden - Gittes eget design.
Rhinsten er fra Prima.
Mønsterkarton fra Simple and Basic.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar