Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

tirsdag den 5. marts 2019

Herrekort af martskittet.

Jeg har siddet og hygget med mit kit, jeg har fået her i marts fra https://www.picturingtheworld.dk/.
Det er det 3 kit jeg har modtaget derfra, og nu har jeg overholdt betingelserne for at modtage dem, men jeg vælger at fortsætte, for det er faktisk ret fedt, at få ting jeg normalt ikke ville have købt, og gør, at jeg skal tænke lidt ud af boksen ;-)

Kortbasen er sort karton str. A6. Derpå et stykke mønsterkarton og så har jeg brugt forskellige ting, hvor jeg skulle afprøve noget i går med folie, som ikke lykkedes efter hensigten. Jeg havde købt en brugt laminator, for netop at bruge den til folie. Men nu fik jeg det lige brugt på dette kort, så jubiii...det blev pludselig brugbart alligevel :D Og jeg har fundet ud af, hvorfor det ikke ville fungere som det skulle i går ;-)

Både silhouetten, kork, mønsterpapir, bånd og skoene er fra kittet. Teksterne har jeg lavet på min Dymo og klippet til.
For at gøre det blanke turkisblå folie mere mat, har jeg brugt til Gelatos.

Die er fra Tim Holtz og desuden har jeg også til det med folie brugt en stencil, der også er fra Tim Holtz.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar