Min blog vil jeg bruge til at vise mine kort, samt muligvis andre kreative ting jeg laver.

Jeg er ny i det at lave kort på denne måde, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg får lært meget nyt løbende.

Jeg lægger ting ind stille og roligt, da jeg kun laver disse ting, når lysten er der.

fredag den 8. marts 2019

Blomsterkort.

I Ejsing købte jeg stemplet fra Tim Holtz. Lige fra jeg så at Tim Holtz viste det, var jeg klar over, at det skulle jeg have selv. Dette er så det første kort jeg har lavet med det.

Kortbasen er sort karton str. A6.
Motivet har jeg stemplet på akvarelkarton, da jeg ville farvelægge med mine Zig penne.
Den lille tekst er også fra Tim Holtz - en af de små "blokke" med tekster, han har lavet :D
Der er lige før, jeg næsten synes det er for enkelt, men vil ikke komme mere på, da jeg samtidig synes, blomsterne kan stå alene :D

Jeg tilmelder kortet til udfordringen der kører på http://scrapfromyourheart.blogspot.com/





2 kommentarer:

  1. Et skikkelig nydelig kort, enkelt men vakkert, og som du sier, blomstene kan stå helt for seg delv. Takk for ditt bidrag til scrap from your heart, klemm jorunn

    SvarSlet